Fortsättning!

Har varit hos min favoritsvåger på morgonen och vi har "åkt" skidskytte hela förmiddagen. Jag måste säga att VI gjorde det väldigt bra. Vi tog silvermedaljen samt att vi sköt som bara den:)
Jo det är ju alltid lika roligt att umgås med honom, det finns alltid ett glatt leende hos H-Å. Han gör mig alltid lika glad. Gillar den mannen skarpt.

När jag sedan kom hem så satte min älskling ihop min dator och jag höll tummarna och andan på att den skulle klara sig, och som det ser ut nu så har den gjort det...än så länge!!
Puh! Jag drog en lättnadens suck och är självklart överlycklig att den fungerar som vanligt igen.
Tack älskling för din underbara hjälp, än en gång!! Du är bäst!!
Men en sak har jag lärt mig. Stäng locket när jag inte sitter vid datorn och att INTE ha glas med dryck i närheten av  datorn. En olycka händer så lätt. Men denna gång hade jag tur och ingen är lyckligare än jag.

Nu har graderna blivit en aning varmare här uppe i norr. Termometern står på -17,2 och det är en jäkla skillnad sen igår. då det var -32 på morronen. I och för sig är det eftermiddag snart så det är väl lite dumt att jämföra så.
Snön har börjat falla lite smått men vad gör det? Det är i alla fall varmare ute. Jag vet att min syster inte håller med mig om snön för hon måste ut och skotta gården. Jag skulle mer än gärna hjälpa till med det men min arm tycker inte det samma som jag, tyvärr. För det är väldigt bra motion om inte annat och det bygger upp styrkan i musklerna som jag så väl behöver..men..men, det är inget att göra åt.

Här hos min H finns det ett gym i en av husens källare och jag har tänkt mig en inspektion av den, kanske jag kan göra något där när det är så kallt ute, ja vi får se. Känner för att komma igång med lite diverse motion för att kroppen ska komma igång lite mer.

Känner att helgen är i antågande trots att dagarna är desamma ändå. Kanske det vankas lite gomiddag tillsammans med nära och kära?..det får tiden utvisa:)

Ha en toppendag!
// En mycket gladare mamma mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0