Farmor!!

Men nu ska ni få veta att det har hänt..det jag trodde jag skulle få vänta mycket längre på än jag fått göra. Jo jag, lilla JAG har blivit farmor idag. En litenJoseph har kommit till världen kl 15.16 som väger 2875 g och är 48 cm lång.
Helt otroligt att min lilla, lilla son Tim har blivit pappa pu idag, mycket att smälta för honom men han är så lycklig, så lycklig och han är inte ensam om att dela den lyckan. Hela familjen, alla nära och kära är så glada och önskar dem all lycka till. Sara, min lilla Sara har varit en otrolig kämpe idag. Och lyckan är fullständig. Nu har jag inte pratat med henne än för jag vill helst inte störa för mycket utan jag har haft kontakt med Tim i stället, men imorgon är det farmor som ringer och får alla detaljer utav lill mamman:)

Nu skulle jag haft en flaska champagne att skålai men ett glas gurkvatten får duga:) Oj så stort det är det här. Minns ju när mitt första barnbarn föddes. Då var jag med på förlossningen. Och det var en upplevelse utan dess like. Ja alla barn jag har fött, mina fyra, har helt klart varit det bästa som hänt mig, inget snack om saken. Men att få vara med och stå bredvid, det är en helt annan upplevelse. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det, men det får bli en annan gång. Idag är det Tim och Saras stora dag.

Men nu ska ni få se det lilla underverket!!



Tack Gitsy för den retuscherade bilden!

Visst är han vacker?:)
Lilla Farmor är stolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0