Allt har gått bra

Har pratat med dottern ett antal gånger idag och visst har de ont men värst drabbad är Henrik. Han har ont i nacke och rygg samt ont där bilbältet suttit, han har  även svårt att fästa blicken men jag får verkligen hoppas att det är på grund av medicinerna han fått. En olycka händer så lätt och fort går det men jag tycker att nu får det vara nog. Vi har drabbats av denna skit för många gånger på senaste tiden, tyvärr. Nu hoppas jag verkligen att det är slut med sådana händelser för vår del.
De finns i mina tankar hela tiden.
Och jag hoppas Henrik får komma hem snart.

Fick ett roligt mejl som nog är tyvärr ganska sann, vad vet jag, men ni kanske håller med mig?



Ha ha...snarare ett roligt citat:o)

Ikväll ska vi äta middag hos syster och svåger. Även lillebror ska följa med och det ska bli roligt. Varför ska vi sitta på varsitt håll istället för att umgås? Jag har faktiskt inte hunnit umgås så mycket med min gulliga syster denna gång jag varit uppe. Det har ju varit marknad med fullt hus för hennes del. Men det är ju alltid lika trevligt när man får umgås med sina nära och kära. Ska ha middag för mina barn när jag kommer hem och då ska mina småttisar få sova över hos mormor. Den nytillkommna Joseph är för liten för övernattning än, men sen ska jag minsann försöka få ha honom för mig själv, när han är stor nog. Det blir som på gamla goda tiden, när jag hade full upp med fyra barn, städning, tvättning och matlagning. Nej inte riktigt för nu kan jag lämna tillbaka de små när jag vill/om jag vill.

Längtar så efter mina barn och barnbarn.

Ha en mysig fredagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack den värmde :)

2009-02-20 @ 18:44:43
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0