Livet rullar på

Jag har friskskrivit mig och börjat jobba igen efter många veckor i träda.  Sedan två veckor tillbaka arbetar jag hos min kära bror och svägerska. Det känns underbart att komma igång igen fast  musklerna värker och jag har träningsvärk varje dag, men jag blir starkare och starkare för var dag som går, vilket är väldigt positivt. Gäddhänget på vänster armen får sig en duving varje dag. Nog är det märkligt att musklerna förtvinar så vansinnigt fort?

Nu stundar höstmarknaden och det kommer att bli kul med lite håll i gång i skogen.
Livet går sin gilla gång och allt känns så underbart bra.

God natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: mia

Låter toppen, var rädd om lilla armen nu, kram.

2009-08-25 @ 18:19:13
Postat av: diana

Tack för kommentaren! Håller med, helt sjukt faktiskt! =S vad hittar du på idag? Kram kram

2009-08-25 @ 18:43:41
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0