slut som artist

Oj oj vilka dagar, igår tog jag en vilodag och gjorde inget annat än tog en cykeltur till elgiganten. Orkade inte ens diska upp lördagens disk. Inte likt mig alls men kroppen har sagt sitt. Men idag vaknade jag med nya tag. Har städat ur vardagsrummet och mitt sovrum samt tagit köksfönstren och fy tusan så smutsigt det var mellan fönster och dörrar, helt svart av avgaser. Undra vad jag har andas in under mina tretton år i denna lägenhet?? Huga, vill inte ens tänka på det.
Nu har jag avklarat nio timmars intensiv städning och handen, ryggen säger till mig att sluta nu!! Få se om jag kanske vilar ett tag framför tv:n ett tag och kanske gör några ryck till. Måste tömma min garderob så jag kanske hittar lite mer energi för att ta itu med det.

Nu är det snålt med lite bilder, men jag vet faktiskt inte var min kamera är i dagsläget. Har inte sökt efter den så noga.
Nä nu slänger jag mig på sängen och glor på tv en stund. Längtar verkligen tills detta är avlsutat. Så jag kan ta igen mig lite efter flytten.

Hoppas ni andra har en härlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Puh, säger jag bara!!! ;o)

När flyttar du??

2009-04-29 @ 19:03:57
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Marja

Hej Bettan! Jag känner igen det där med flyttstäd, och snart ska vi också flytta. Samtidigt som det är jobbigt är det ju så kul att "börja på nytt". Lycka till i Jokkmokk, där är luften i alla fall renare!

Kram Maria

2009-05-01 @ 21:38:21
URL: http://mariasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0