Påsken

Påsken är i antågande och här är det verkligen aprilväder. Det snöar fast jag önskar att det vore strålande sol, men man kan ju inte få allt. Nu är det ett tag sedan jag skrev något men det har varit lite hektiskt för mig ett tag. Nu börjar det lugna ner sig. Tack och lov. Idag kokar jag palt som vi givetvis ska äta till middag men resterande ska vi ha med oss upp till Randijaure....gott att äta ute i skogen.

Yngsta sonen Tim är på väg hit upp, ska hämta honom på bussen ikväll..och det ska bli jättekul. Att han ska fira påsken med oss. Han behöver komma upp och andas lite norrlandsluft han också, känna lugnet och bara va! Ser verkligen fram emot att få umgås med honom, mina syskon med respektive och givetvis min älskling
...nu har jag längtat upp till Randijaure ganska länge och nu är det bara två dagar kvar.
Det ska bli så härligt!! Har min väninna Mia på besök i Umeå men denna gång får de klara sig själv, som förra gången men jag hoppas de har det bra trots allt, men nästa gång SKA jag vara hemma, jag lovar!

Önskar alla en trevlig och härlig påsk!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Glad påsk önskar vi dig!

Kram/fam Mukka

2009-04-07 @ 20:32:50
URL: http://www.mukka.bloggagratis.se
Postat av: Gilla

Glad Påsk :)

2009-04-09 @ 23:20:26
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0