Trevlig fest:)

Ja nu blev det en jättetrevlig fest med mkt gott att äta och gott att dricka och storebror bjöd på den goa konjaken, som smakade så gott. Han drog runt med mig i ett försök att bugga men det var jättekul. Nu kom inte lilla Thyra och Dante som vi trott från början, men min brorsdotter Sofia föjde med oss ut sen på kvällen. Det var roligt ett tag men sen slutade inte kvällen som jag hade velat, men man kan ju inte få allt, tyvärr. Delar har med mig av lite bilder, men jag vågar inte sätta ut alla kort för om jag sätter ut ett kort på min bror och syster så bryter de bekanskapen med mig och det är ju bara att respektera:) De är likadan som mig. Men idag har jag varit och spenderat några timmar hos Siv och Sten, Siv är mina brorsdöttrars mamma, även min svägerska, i mina ögon mätt. Jag blev bjuden på god mat med ett eller två glas rött, en god kopp kaffe med kaka och lite wisky till. Gott och väldigt trevligt:) Sen det bästa var ju att få sitta och mysa med den nya tillskottet i vår familj, så jag verkligen hafte en mysig dag. Sitter nu här med ett litet glas rött och ska nu försöka njuta av lördagen framför tv:n

Ha en trevlig lördagkväll!

SvägerskanLinda och Jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0