Mina prinsar

Har haft en tung natt, med nästäppa och en huvudvärk som heter duga...ja fy sjutton vad det sprängde i mitt huvud när jag vaknade. Försöker nu att preparera med alvedon och hoppas det går över. För idag kommer mina små prinsar hit och då blir det liv och ståhej! Då funkar det inte att lilla mormor har ont i huvudet. Jag ser verkligen fram emot att de kommer och ska sova över hos mig. Nu är det så länge sen jag hade dem hos mig. Egentligen stämmer ju inte det eftersom vi spenderade en hel vecka i Turkiet för snart tre veckor sen:) Det var bland det bästa som jag upplevt och vill verkligen göra om det igen! Tack min kära dotter för att du bjöd med din mamma mu på en sån underbar upplevelse.

Här är mina snuttisar som är nyvakna efter middagsvilan




Kommentarer
Postat av: mia dh

å vilka goingar:) Hoppas du piggade på dig och bara fick ro att njuta av småprinsarna. Förresten, i slutet på oktober, hur ser det ut för dig då? Planerar en tjejgrej i Björkarnas stad då.

2008-09-20 @ 23:34:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0