Farmor!

Nu är det så här att jag ska bli farmor i februari! Min yngsta son är den som bär en del av ansvaret till det. Känns ju verkligen konstigt att min Lilla Tim ska bli pappa. Och att jag ska bli FARMOR!! Det får väl ta sin tid att smälta det. Nog kan man säga att han går i sin mors forspår:) Jag var ungefär i samma ålder när Sandra föddes och nog har jag klarat det trots jobbiga tider och motgångar ibland. Men samtidigt så måste jag vara glad för deras skull. Hoppas bara allt går som det ska. Snart ska han och Sara få en lägenhet här i stan så att det blir lättare för dom att leva och ha sina nära runt omkring sig, fram tills dess så bor han hemma med sin mamma mu.
Ha det så gott alla!

Här inne huserar mitt tredje barnbarn:)       


                 

Kommentarer
Postat av: mia dh

Hoppas och tror att det kommer att gå jättebra. Kram kram.

2008-09-24 @ 20:48:27
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0