Tårta!

I morgon är det min födelsedag och jag tänkte göra en enkel tårta att bjuda på om det kommer någon hit och hälsar på. Är ju inte hemma så jag kan ju inte räkna med att barnen kommer över:) Men jag får ta igen det när jag kommer hem. Längtar ju efter mina barn och barnbarn så det ska bli underbart att få se dem igen. Vi åker hemöver till veckan och det ska bli skönt att få vara hemma lite också. Jag trivs även att vara här och har inga problem att vara borta..det är ju som mitt andra hem här hos Håkan. Trivs att få umgås med mina syskon och andra som bor i dessa trakter. Känner mig lika hemma här som i Umeå.
Men jag har ju mina nära och kära som säkert kommer över på en liten fikastund eller så kanske jag firar till det med lite vin:) Ja vi får se. Jag och Håkan är bjuden på middag hemma hos hans pappa och sambo. Det ska bli trevligt! Men det blir nog en brittatårta till kaffet senare på kvällen.

Ha nu alla en underbar ledig helg!

kryddburken03.jpg

Kommentarer
Postat av: ceciliaenlund :)

kommer imorgon och hälsar på =).

2008-10-30 @ 20:59:41
Postat av: mia dh

Grattis min vän, ha en toppendag och den tårtan är sååååå god. Kram å nu ringer jag.

2008-10-31 @ 13:44:37
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mums vad gott det ser ut! ^^

2008-11-09 @ 19:07:36
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0