Måndag!

Idag är det riktigt tråkigt, grått och väldigt trist väder ute. Ja det är ju ingen idé att klaga på sånt man inte kan ändra på, men oj oj..vad det skulle vara härligt med lite snö i stället för denna gråa och mörka tid. Halt och eländigt är det likaså. Hur som helst så blev jag lite lat idag och ringde min kära syster Kikki och försökte avstyra dagens promenadrunda men det gick hon inte med på:) Tack kära du för att du peppade mig att komma iväg. Det är ju så skönt när jag väl kommer mig ut i friska luften. Det blir som en extra kick och energin i kroppen ökar.

Jag är fortfarande kvar i Jokkmokk men det lär nog inte dröja så länge innan jag styr kosan hemåt igen. Min älskling ska följa med mig hem ett tag och det känns toppenroligt. Men vi får se när han orkar sitta alla de 40 milen mot Umeå.
Nu var det ju så att jag inte fick med mig så mkt kläder när det blev panik att åka upp hit så jag har fått låna lite kläder av min kära syster och Håkans systerdotter...tack snälla ni för all hjälp, det uppskattar jag verkligen.

Beställde lite underkläder från Ellos och jag hittade ett par jättefina skor på rean som jag beställde i vinst och förlust eftersom jag har storlek 35.  Det är väldigt, väldigt sällan jag kan ha skor i stl 36 men jag köpte skorna ändå och idag kom paketet...jag blev så glatt överraskad eftersom jag kunde ha dem:) Så jag har gjort ett klipp och känner mig väldigt nöjd och glad över det.

Så här ser de ut och de kostade endast 149 kr...

Zooma
Nu har jag något att sätta på mina fötter om det blir av att gå på höstfesten den 8 november..

Ha nu alla en härlig forsättning på måndagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Diana

Mormor vid 38?? WOW!!! GRATTIS! Vad underbart det måste vara, oj så coolt!

2008-10-28 @ 13:17:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0