Lördag

Sitter här i min pojkvän kök medan den stackaren vilar sig. Han är mörbultad och väldigt trött av sina mediciner. Vi har fått lite blåbär av min "svärfar" så jag har tänkt att baka en blåbärspaj till imorgon och bjuda lite nära och kära på fika:) Här  i Jokkmokk är det mörkt och det är någon minusgrad, Jag var ute med min kära syster på en promenad tidigare i eftermiddag och det var en aning halt. Så det är bara att vara försiktig och se vars man sätter fötterna.

Annars lever livet på i sin lunk...Känns så skönt att vara här hos min kärlek när han har så ont och inte kan göra så mycket. Känns så bra att kunna hjälpa till och ta hand om honom när han har det så jobbigt.
Hemmavid så är det lugnt. Pojkarna njuter väl nu när mamma mu är borta och de slipper lite tjat och gnat, men snart kommer jag hemöver och ordningen blir återställd:)

Hoppas ni alla får en trevlig och härlig lördag!
Kanske jag tar mig ett glas vin till maten-
Kramar

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Godmorgon! Önskar dig en finfin söndag nu:-)!

2008-10-26 @ 10:56:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0