Flyger och far!

Nu var det ett tag sedan jag skrev något i min blogg, men det har inte hänt så värst mycket sen sist. I alla fall så är jag ute och flänger igen efter vägarna, dock ganska kort denna gång, endast 13 mil ungefär, enkel väg. Just nu har jag anlänt till Hotell Lappland och intagit mitt rum, lite lyxigt är det dock med bastu på toaletten. Jag kanske lyxar till mig med en öl och bastu för att sen krypa in i en härlig morgonrock:) Jag måste då säga att jag är väldigt glad över min laptop, tänk så mycket roligare det är att bo på hotell än det var förrut, Då låg jag mest framför tv:n, som i och för sig inte är så dumt. Men nu kan jag ha kontakt med omvärlden och surfa runt lite för att fördriva tiden. Ids ju inte sitta och hänga nere i lobbybaren heller,

På vägen upp hit så var det två älgar efter vägen men tack och lov så sprang de till skogs istället för upp på vägen...då vete gudarna vad som hänt om de sprungit upp på vägen...huga! Vill inte tänka tanken, Men ett är då säkert, jag hade inte hunnit stanna eller väja undan. Men men det är ju alltid djur efter vägarna. Men det är så sällan som jag stöter på dessa skogens konungar. De är så vackra och ståltiga men jag vill helst se dem i skogen än på vägen, eller så besöker jag Älgens hus i Bjurholm, http://www.algenshus.se/   Där kan man få klappa de tama älgarna och ge dem lite frukt. Det är verkligen imponerande. Ett besök dit är något jag verkligen rekommenderar. Jag ska försöka ta mig dit med mina barnbarn till våren. Då har de fått ungar och de är så söta.

Nä nu ska jag surfa runt lite och kolla in lite bloggar och så.
Ha en underbar kväll!
Mamma mu!




Hotell Lappland i Lycksele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0