Lördag!

Hade lite kalas igår och det  var så trevligt. Jag och Håkan var bjudna på middag hos hans pappa och sambo. Det bjöds på lappkok och jag måste bara säga att det var bland det godaste jag ätit i mitt liv...jag åt till och med blodklimp och njöt av varje tugga:) Kanske jag har lite vampyrblod i mig trots allt:) Nu visade det sig att jag och Laila fyller år på samma dag och hon blev lite överraskad att jag visste om det...och hon blev glad över att få en liten present. Oj vilka gulliga människor de är..Så omtänksamma och snälla. Jag gillar dem skarpt, Bernt och Laila. Tack kära syster, än en gång! Kikki hade gått in på en hemsida och hittat att någon som heter Laila Eriksson i Jokkmokk fyllde år och efter lite letande så hittade hon att det var just den Laila som fyllde år och informerade mig om det. Men i alla fall...när vi varit där och ätit gott så gick vi hem och jag gjorde färdigt tårtan. Ceciliaoch Victoria(världens gulligaste tjejer, de har flyttat in i mitt hjärta), Erik (billebo, min otroligt gulliga lillebror), Kikki (kära syster, en stor favorit) och Hans-Åke (en av mina favoriter) kom hit och vi hade en mysig kväll.

Jag fick bidrag till en klippning..som jag så väl behöver. Tack gulliga och omtänksamma ni! Skulle inte klara mig en sekund utan er. Fick sen en sån söt blomma av Victoria som jag uppskattar väldigt mycket.

Nu är det snart middagsdags..ska göra en fiskgratäng av abborrfile med en bädd av lite gräslök och champonjoner och sen ska jag gå över till min svägerska Siv och min brorsdotter Linda och hälsa på..
Ha en mysig och härlig lördag...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0