Guldkorken!


Igår var det fest och firande hos min syster och svåger. Han blev så glatt överraskad av alla presenter han fick och att vi ändå blev ett litet gäng som kom och firade honom. Storebror Kent och svägerskan Maggan, billebo, Håkan, Kikki och så lilla jag....som förövrigt var den som vann "guldkorken" igår:( Usch och fy!! Så känner jag mig idag, men det var en jättetrevlig kväll, med dansinslag och annat smått och gott. Vi pratade lite minnen från våra föräldrar och vår barndom, det är alltid lika roligt att höra syskonen berätta om deras barndom..och upptåg de varit med om.

Idag lär jag väl inte ta mig ur morgonrocken, har tagit ett antal huvudvärkstabletter och snart kanske jag känner mig som en människa igen..är huvudet dumt får kroppen lida. Den lilla ågren sitter på min axel och min kära pojkvän retar mig så fort han får chansen:) Det känns som om det ska dröja ett tag till nästa gång jag dricker vin i mängder. Men det var ändå en sån trevlig kväll, tack kära syster och underbara svågern för en mysig och trevlig kväll!

Må så gott!!

Kommentarer
Postat av: gissa vem

men Bettan jag trodde man använde vin till matlagning endast inte för att dricka, du måste missupfattat bruksanvisningen om vinet

2008-12-11 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0