Första advent!



Idag är det skyltsöndag och här i Jokkmokk snöar det idag och det har det gjort de senaste dagarna. Här är så vintrigt och vitt samt -10 grader. Idag ska jag gå ut på skyltsöndagen och kolla lite vad de säljer på julmarknaden och det är så mysigt. Kanske vi går ut och äter ngt gott till middag,
Nu längtar jag hem för jag vill jula till det hemma oxå. Hämta upp lite ljusstakar och annat smått och gott.
Jag ska enligt min syster få botanisera lite i hennes tomtesamling så jag kanske får med mig lite "nytt" till hemmet.
Imorgon eller på tisdag bär det av ner mot Umeå. Jag måste hem och jobba lite samt vara hemma ett tag, umgås med mina barn och barnbarn, träffa lite vänner som jag saknar och förhoppningsvis saknar de mig lite oxå.

Hoppas ni alla får en trevlig och härlig första advent!

Adventskramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0