Kallt och trist!

Idag är det kallt här uppe i norr, -15 grader. Ska ändå försöka ta mig ut på en promenadrunda med min kära syster.
Just nu känner jag mig lite uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att känna mig lite piggare, är väl nere i en liten svacka...som kommer lite nu och då, men det går över:)
Jag längtar efter mina barn och barnbarn mer nu än någonsin, kanske det är så för att det närmar sig jul och att de ska vara på var sitt håll...fick ett så gulligt sms av min lilla Emelie..det gjorde mig så glad och jag känner mig så älskad av henne....hon lyfter upp sin lilla mamma med sitt gulliga sätt



Hon är lika vacker på utsidan som insidan...eller hur? Ja! säger alla ni som känner henne:)

Idag ska jag inte göra så mycket annat än hänga i soffan och framför datorn, jo kanske slå in lite julklappar.

Hoppas ni alla har en toppendag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Eric

vill du ha jobb ? =)

kan fixa det åt dig =)

2008-12-20 @ 12:59:22
Postat av: Elisabeth

Svar till Erik: Ja jag ska komma upp till dig och städa:)

2008-12-20 @ 13:28:29
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Eric

Ahh man får tacka så mycket =)

kram

2008-12-20 @ 20:48:02
Postat av: mia

Wao hon ser ut som en rikig filmstjärna på det fotot, gotjejen.



Och det är ju så, upp och ned, hoppas humöret vänder snart. Kram.

2009-01-03 @ 11:53:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0