Ikea

Jag fick in ett tolkjobb i Sundsvall på tisdag och jag blev överlycklig:) Oj nu skulle jag få frossa lite bland Ikeas saker, men idag fick jag beskedet att uppdraget blivit avbokat...tyvärr:( Jag såg fram emot att få ranta runt och rota i deras hyllor men men....det kommer väl fler tåg. Min kära dotter Emelie blir nog mest besviken för jag skulle köpa en del saker åt henne, men nu får de åka dit själva istället.


Ingenting är omöjligt!


I lördags kom hon hit med gofika och glatt humör. Små pojkarna åt så mycket fika så lunchen fick vi skjuta upp till senare. men vad gör väl det...På kvällen kom Emelie och Henrik hit och vi såg stjärnor på is och sen spelade vi monopol. Men oj så kul det var:) Det är massor med år sedan jag spelade det och likaså för Håkan. Kvällen gick fort men det var så roligt att få mysa med de stora barnen oxå.

Nä nu ska jag göra lite nytta.
Ha en toppendag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0